چه نوع رژیم غذایی برای پسر دار شدن مناسب است ؟
نوشته شده توسط : آرزو تدین

یکی از موضوعاتی که از گذشته تاکنون وجود داشته و در طب سنتی هم به اون اشاره شده، رعایت نکات تغذیه ای قبل از بارداری برای تعیین جنسیت جنینه. اگرچه نمیشه به صورت صد درصد جنسیت جنین رو قبل از بارداری تعیین کرد اما میشه با تغذیه درست و مناسب احتمال دختر یا پسر شدن جنین رو بیشتر کرد. 

کروموزم زن XX هست در حالی که کروموزوم مرد XY هست و تفاوت ایجاد شده بین زن و مرد به وجود کروموزوم Y برمیگرده. طی عمل لقاح تخمک زن دارای کروموزوم X هست در حالی که اسپرم مرد میتونه دارای کروموزوم X یا  Y باشه و همین تفاوت جنسیت جنین رو تعیین میکنه و به همین دلیله که گفته میشه مرد تعیین جنسیت جنین رو برعهده داره. 

تحقیقات نشون دادن که مدت زنده بودن کروموزوم Y که موجب پسر شدن جنین میشه بین 16 تا 18 ساعته، در محیط قلیایی بهتر زنده میمونه و از تحرک بالایی برخورداره در حالی که اسپرم حاوی کروموزوم X میتونه 5 -6 روز در واژن زنده بمونه، محیط اسیدی رو ترجیح میده و از تحرک کمتری برخورداره. بنابراین زمانی که رحم مادر گرم و قلیاییه احتمال پسر شدن جنین افزایش پیدا میکنه و در صورتی که رحم سرد و اسیدی باشه، احتمال بیشتری وجود داره که جنین دختر بشه. 

برای خواندن ادامه مطلب به سایت نظرجو مراجعه کنید و روی لینک زیر کلیک نمایید.

لینک مطلب





:: برچسب‌ها: جنین , پسر دار شدن , بارداری , تغذیه , سلامتی , طب سنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: